Nekad ieatsnowforfun | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ieatsnowforfun

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? ieatsnowforfun

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Klaus Stureson föddes i Uppsala 2005. Som barn var han nära med Pedro Pollo och hans familj, de var bästa vänner då vi säga. Som tonåring lärde Klaus om metall-musik då hans favorit band var Korn, Limp Bizkit och Slipknot, han tyckte om det så mycket att han bestämde sig att lära sig gitarr, så ännu ett intresse av hans, Klaus känslor kan varera mellan att vara toppen och lycklig till att vara lite mindre glad. Hans framtid är att skapa ett band, men inte haft pengar eller fritid för det eftersom Klaus' pappa spelade bort alla hans pengar på Eurojackpot, så Klaus är hemlös och arbetslös. Så hans nuvarande framtidsplan är att skaffa medborgarskap så han kan börja jobba igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och långvarande minnen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela rättvist och inte spela som man är ostoppbar, alltså spela rimligt och inget OP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte lägga in mer än 1 ban överklagning inom 24 timmar, RDM är inte tillåted, samma med VDM. Man får INTE utrycka sig rasistiskt eller nazistiskt. Om man dör i ett scenario så kan man inte spela samma karaktär inom 12 timmars period.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag skulle säga att jag har helt okej erfarenhet inom rollspel, fast försöker förbättra det så att alla har det bra :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget särkilt skulle jag säga

Nekad. Anledning: Utveckla vad du kan bidra till serverns rp och motpartens vinst i ett scenario.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka