Nekad Idris yusuf | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idris yusuf

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198974653246

Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas iskaria

Vad är ditt discord namn? Tomas14

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en invandrarbakgrund. Som ni alla vet är invandrare mycket hatade i Sverige. Jag vill visa Sverige att jag som är en invandrare kan bidra till mycket att hjälpa landet. Jag ör väldigt snäll och gillar att hjälpa folk som behöver hjälp för att kunna leva och jag älskar och känna känslan efter att man räddat liv då ja vill jobba som ambulans att man gjort något bra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med att hjälpa till mycket i servern. Jag som älskar att hjälpa till kommer se till att intr mpnga dör vid servern och få trevliga komplimanger efter jag gett allt jag kan bidra med för att hjälpa till

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Allt är så strukturerad. Man kan söka jobb till polis eller annat. Man måste ansöka för att kunna spela och dlm har proffsiga admins som bannar folk som inte följer reglerna som hänt i andra servers som ja spelat i och därefter slutat spela då ja tyckt de tråkigt tills ja hittat unive

Hur hittade du Unive? Det var ett tag sen jag spelade fivem innan d ja tröttnat på servers för ja blir dödad och det inte kallas för roleplay blev jag sugen på att spela och då dök unive upp och jag slm så gärna vill spela kommer göra allt för det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra med hjälp till alla som behöver och att denna server ska va den mest lyckade roleplay då det är mycket roligare så

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag som mål har att uppnå att klara ambulansutbildningen för att kunna bidra till hjälp till alla som får mig varm

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, var det förut tills jag tröttnade på att spela då ja dog hela tiden av folk i spelet och det kunde inte klassas som roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka