Nekad Idris yusuf | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idris yusuf

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198974653246

Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas iskaria

Vad är ditt discord namn? Tomas14

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Idris yusuf och är född 1997-06-12 (24 år). Han är uppvuxen på en bondgård i Göteborg men är nu mera bosatt i staden som är känd som Unive. Han har haft en bra uppväxt med mycket kärlek från sina föräldrar och han delade också ett stort motor intresse med sin pappa. När Idris fyllde 22 år fick han det tragiska beskedet att hans pappa hade gått bort i en bilolycka. Det var då Idris bestämde sig för att det var bäst att flytta ifrån Göteborg. Idris är en glad person som alltid vill andra väl och hjälpa alla så gott han kan. Idris är lite klaustrofobisk ibland när det är ett trångt utrymme och det har och göra med att han blev instängd i en hiss på ett hotell med fler personer i än vad hissen var gjord för och fick panik, detta inträffade när han var 12 år gammal. På fritiden gillar Idris att fixa och köra sina bilar han gillar alla sorters bilar från sport till muskel. I framtiden hoppas Idris att få jobba på en verkstad eller något bilställe där han får meka med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska försöka bidra med en trevligare och bättre miljö för alla spelare. Jag skulle även vilja utveckla mitt rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av Unive då många av mina polare spelade på den och det är den största och bästa fivem servern i Sverige med bra staff och seriös rp.

Hur hittade du Unive? Genom några polare som sa att det var den bästa fivem servern i sverige.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål som Idris yusuf är att få vänner och fina bilar osv. Jag vill även att de lite mer nya spelarna ska känna sig välkomna till fivem miljön.
Vad har du som mål att uppnå på Unive?

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att skaffa polare. Jag skulle också vilja bidra med bra och seriös rp på servern och bättre miljö för alla spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka