Dubbelpost Idris yusuf | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idris yusuf

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198974653246

Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas Iskaria

Vad är ditt discord namn? Tomas14

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Idris Yusuf och är 24år gammal och kommer från Irak där han har haft en tuff uppväxt hemma och mycket problem utanför hemmet. Farsan va gängmedlem på den tiden och det gjorde att vi fick mycket problem hemma på grund av honom. han var alltid ute på nätterna och aldrig hemma och det ledde till att Yasin kände sig ensam utan någon far som har hjälpt honom med uppväxten. När Yasin va 10 år gick hans farsa bort, blev mördat. Sen dess har Yasin försökt leva på ett sätt där hans liv inte får bli som hans farsa. Yasin vill nu bli en stor rappare och hjälpa människor med att gå rätt väg i sina liv via sin musik där han skickar ut bra budskap till människor. Hans drömmar är att bli en stor rappare och tjäna massa pengar och köra dyra bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? a tycker servern är rolig server där jag har massa vänner som spelar seriös RP och jag skulle bidrag med riktigt rolig och seriös rp karaktär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? rolig server, massa vänner där,

Hur hittade du Unive? genom några vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Riktigt seriöst RP bygga upp min karaktär bli stor i servern och leda till massa roliga minnen där.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på servern är att sprida glädje och seriöst rp. Jag vill bidra till att skapa en miljö med seriöst rp samt en server där alla kan komma in och ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, spelar bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka