Nekad IDRINKFIJIWATER | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Ditt discord namn: toocrazyforthis

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3be364

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim.

Vem/vilka tog beslutet? LUDDE

Varför tror du själv att beslutet togs? Det var på grund av att jag sa att Los Zetas var idioter i 100 ligans chatt kanal och LUDDE tyckte att jag hetsade i OOC.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att bannen var felaktig eftersom jag inte försökte hetsa. Jag var bara frustrerad över att Los Zetas och deras allierade hela tiden kidnappar oss från 100 Ligan och Medellin utan någon riktig anledning. De säger att vi är i krig med varandra trots att vi haft möten där båda sidor kommit överens om att allt var lugnt. Vi har till och med betalat för att avsluta ett krig, men de fortsätter ändå att kidnappa och attackera oss. När vi blev kidnappade blev jag frustrerad och sa att Los Zetas agerade dumt, eftersom vi hade haft så många möten. Makavelli såg vad jag skrev och tyckte att jag hetsade i OOC, och det tyckte även Ludde. Personligen tycker jag inte att jag hetsade, särskilt inte innan Makavelli pratade med oss. Jag försökte inte vara elak mot någon. Även om staff tycker att det var hets i OOC tycker jag att beslutet borde ändras till en krimvarning istället, eftersom jag aldrig har fått min krim indragen eller någon varning som visar att jag är en problemspelare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Tyvär kan jag inte bifoga några bevis eftersom att jag blev kickad från krim servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka