Accepterad IDRINKFIJIWATER | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Ditt discord namn: toocrazyforthis

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3be364

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + 9 dagar ban

Vem/vilka tog beslutet? Emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? Pittning.

Hur är beslutet felaktigt? Jag körde försiktigt bakom lastbilen när jag krockade, utan avsikt, då mina bromsar var inte tillräckligt bra för att undvika lastbilen. Anledningen till kollisionen var att jag inte kunde bromsa i tid, samtidigt som bilen framför mig gjorde plötsliga rörelser fram och tillbaka. Detta var inte mitt fel. Det finns bevis som jag har länkat nedan för från en staffs perspektiv som visar att jag faktiskt bromsade. Jag har frågat väldigt många staffs och alla tycker att det inte va gjort med flit utan var bara en vanlig olycka. Olyckor kan hända med vilken bil som helst. Jag hoppas att ni förstår mig. Jag är den korta som kör Audin, inte BMW.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:
https://medal.tv/sv/games/gta-v/cli...Y59PTIxhh0hK?invite=cr-MSxRUVgsMjA0NjMwMTM3LA - https://www.twitch.tv/yesbox_/clip/GoldenVictoriousHumanStinkyCheese-jsqxhVlZ_R2VAc4N

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
-rep samt +rep jag skulle inte säga att de där va pittning för de går inte att stanna bilen när man kör så snabbt om man inte har värsta importen som går 500+ men sen de där med att de sköt poliserna de ska de såklart ha åtgärder för men annars detta beslutet tycker jag själv va felaktigt

-rep samt +rep jag skulle inte säga att de där va pittning för de går inte att stanna bilen när man kör så snabbt om man inte har värsta importen som går 500+ men sen de där med att de sköt poliserna de ska de såklart ha åtgärder för men annars detta beslutet tycker jag själv va felaktigt
Det var någon helt random som sköt polisen och han fick indragen vad jag hörde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka