Nekad IDRINKFIJIWATER | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Ditt discord namn: deluxee20

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3be364

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll + 10 dagar ban

Vem/vilka tog beslutet? Berdan

Varför tror du själv att beslutet togs? Grov powergaming.

Hur är beslutet felaktigt? Det är ett felaktigt beslut på grund av att staffsen påstår att jag inte rpade tillräckligt på mina skador och försökte bara vinna ett scenario. Jag körde in i en stolpe i runt 200 km/h och hoppade ut efter 10 sekunder men staffsen baserar sin ban på att man hade svimmat/dött i riktiga livet. Jag rpade så länge jag hade blackscreen och mitt huvud snurrade och sedan lite till. Staffsen förväntade mig att rpa på saker för i riktiga livet jag hade svimmat men det är något jag inte kan göra. I riktiga livet hade stolpen bara flyggit av marken istället för att stanna en bil som kör i 200. Sedan anklagar staffsen mig att jag bara vill vinna scenariot men man ser på klippet att jag tar fram mitt vapen och skjuter inte ett ända skott även om jag har ett läge och ingen bil att köra iväg med.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lWFyYtO6Y7lShD5Xj?invite=cr-MSxlQVAsMTc1MzQ2NzA&v=120

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka