Accepterad IDRINKFIJIWATER | Ban Överklagan [Shabbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205704548/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3be364

Vad är din discord tagg? deluxee20

Vem var det som bannade dig? Shabbe (Berra drog in krim rollen)

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Grov powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att polisen såg mig skjuta i en aktiv skottlossning. Jag hoppar in i bilen och min vän försöker tappa bort dem. Han kör in i en stolpe i 200 km/h. Jag rpade på mina skador i 10 sekunder innan jag hoppade ut utan vapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktigt. Jag hoppade ut för snabbt ur en bil som inte var realistiskt när man tänker på hur hårt vi krockade. Jag trodde det var tillräckligt med runt 10 sekunder men i riktiga livet hade jag svimmat eller dött. Det var helt mitt fel men jag fick också ban för att staffsen tror jag hoppade ut direkt med vapen och ville bara vinna scenariot vilket var inte så alls. Jag hoppade ut utan vapen och när jag väl tar fram mitt vapen och försöker springa iväg så skjuter jag inte ens polisen även om dem skjuter mig och jag har lägge till att smälla dem. Jag ville inte var den personen som bara skjuter ner polisen och sen drar därifrån. Det jag vill säga är att med krocken var det 100% mitt fel men inte med att bara vilja vinna scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för lall saker och andra saker jag inte minns. Jag brukar inte repetera om mina misstag och tar lärdom från dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter lite och rpa mer på mina skador. Tänka lite på hur hade det sett ut i riktiga livet om detta hade hänt som hade gjort scenariot mer spännande och socialt. Jag gjorde inte det vilket är mitt fel till 100%.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka efter lite mer på hur det hade sett ut i riktiga livet för att förbättra mitt rollspel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Gick inte att ta fram ban bilden men fick 8 dagar och sitter på 3 dagar och några timmar kvar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka