Accepterad IDontWannaMakeAName | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IDontWannaMakeAName

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198071505868/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? I_Dont_Wanna_Make_A_Name#0420

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 1999

Berätta om din karaktär. Eric Olsson kom till multistaden efter att han hade hittat sina bröder efter många år. Bröderna Olsson är nu ute efter att starta en karriär tillsammans, Eric hoppas att det är på den lagliga sidan men om inget annat alternativ finns så kan han tänka sig att bli kriminell som en sista utväg.

Eric är 21 år och älskar att träffa nya människor men han är tyvärr väldigt blyg så han har som mål att försöka överkomma sin blyghet.

Utöver att överkomma sin blyghet så vill Eric skaffa sig ett lyxigt liv tillsammans med hans bröder och köpa ett stort hus och massa fina bilar. Han vill leva ett bra liv helt enkelt, hur han kommer komma dit är dock inte helt klart för honom ännu.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seriös och positiv spelare som följer reglerna på de servrar jag testar på. Denna servern verkar seriös och jag planerar på att spendera mycket tid på servern tillsammans med polarna. Jag vill gärna bli whitelistad så man kan få uppleva servern till max, kunna jobba med vad man vill och köpa vad man vill.

Jag har kört altis life innan och testat på rp men det hade varit skoj att testa på gta rp också. Det är typ samma stuk på båda spelen men ändå väldigt annorlunda på samma gång. Jag har alltid försökt att vara hedelig när jag rp:ar och hjälpa folk som är nyare än en själv och så som jag har förstått det så ska någon som är whitelistad hjälpa folk som är nya och detta passar bra in på mig.

När jag rp:ar så är jag glad och trevlig så att alla inblandade har en good time, det är roligare om alla har skoj istället för att vara dryg.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har testat andra engelska servrar och det var inget för mig, svenska is the way to go och detta verkade som den bästa svenska servern.

Hur hittade du Multistaden? En polare rekommenderade den, samt på fivem toplistan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt med vänner och träffa nytt folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server. Jag har testat på engelska servrar innan men jag spelar inte på dem längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka