Accepterad IDK | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IDK

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Användarnamn: IDK

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/huh-_-/

Vad är ditt discord namn? BtwHuh#7566

Vad är ditt Hex-ID? 110000113c7f0e4 (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bebeneser DAeng och är 20 år gammal. Han föddes i Elfenbenskusten men flytta till sverige när han var 10 år gammal. Bebeneser hade en tuff uppväxt för han hoppa in mitten av skolåret utan att kunna ett enda ord på svenska. Men som tur så träffa Bebeneser en tjej i samma klass som prata samma språk men även svenska också. Så hon hjälpte han med svenskan. Skolåren gick bra till andra terminen på 1 ring i gymnasiet då han börja få fel vänner, han började med att drick,röka weed och testa olika substanser. Bebeneser är en glad och positiv kille men kan lätt bli uppretad. Bebeneser gillar många saker tex mecka, intresse för bilar och träffan nya vänner. Bebenser är ganska ny inflyttad till denna stad Multistaden. Han har bott där i ca 1.5 vecka, och under den tiden har han börjat lära känna nya vänner och äventyret har just börjat.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en mogen spelare som inte lallar som vissa andra har förmågan att göra. Jag kommer sköta mitt rp och hålla undan mig för trollare. Jag har en bra erfarenhet av rp så detta ska inte bli något problem

Hur många timmar har du på FiveM? 1170h

Tillbaka