Nekad Idiot | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199564342694/

Ditt Hex-ID: 11000015f9c45a6

Vad är din discord tagg? Idiot_999

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-29 230716.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade inte rpat på skador, vilket jag upplever var mitt fel och att jag skulle ha rpat i skadorna, i support så var jag också förståelig och erkännde till mina regelbrott, jag brukar inte få bans, är inte en problemspelare, men idag så rpade jag lite dåligare än vad hjag brukar, jag borde ha rpat på mina skador men jag va dum och gjorde inte det, bulten hade all rätt o banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde bil påväg till Yakuza huset, sen bad bulten oss hoppa support och därav fick jag min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var 100 procent korrekt då bulten bannade mig för att jag inte rpade på skador, de fanns ingenting han gjorde fel, jag valde att skratta istället för o rpa, jag kunde ha skrattat efter att jag rpade på skador eller inte hålla i "N" (min push to talk knapp) och skrattat, jag skyller inte på bulten och jag vet att Bulten var jätte respektful i support och han var rätt villig att snacka med oss som satt i det support ärendet för att förstå vårat perspektiv, Bulten gjorde inget fel utan det var en korrekt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad som icke medlem förrut på ett annat steam, kan inte få tillgåmng till det då det var på ett skolemail, har aldrig blivit bannad på unive som medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde ha rpat på mina skador, inte skrattat in game och ha skrattat i mute eller när jag inte håller i push to talk knappen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ärligt talat så har jag inte rpat på 5 månader och kom tillbaka förra veckan, denna bannen gav mig en wake up call på hur jag ska rpa på ett proffsigt sätt o inte lalla, anser att denna bannen var korrekt, jag anser att jag förtjänar en annan chans, men det är upp till Bulten o bestämma, jag är ingen problemspelare och tänker inte b lir det, uppskattar ifall jag får unbannen men såklart bulten får bestämma det, blir inte upprör ifall överklagan blir nekad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? De klart.

Glömde säga, har blivit dc bannad en gång för en onödig kommentar mot limpis!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka