Nekad Idiot | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471509946/

Ditt Hex-ID: 11000015a13c1ba

Vad är din discord tagg? idiot_9992

Vem var det som bannade dig? .tacos_

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att lägga en vdm ban på mig vilket blev en 10 dagars ban vilket jag förstår från deras perspektiv men låt mig berätta lite mera här nedan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var i vårt hus och hade 6 stycken kidnappade från fellas och vi var vid garaget vid minecraft huset då flg (vår allians) bor där sedan åker ngn random röd bil in i vårt hus alltså stormning medans vi har vapen framme och de klart vi får ha de då de vår allians hus sedan så skriker han vad gör ni då och åker ut o skickar prio till hela sitt gäng BARA för att han stormar vårt hus genom att åka in med sin bil o ba för vi har vapen framme så får dem tydligen gö värsta prion o storma, vi åker efter för att snacka då han storma utan vår tillåtelse men när vi var framme vid han så hoppar han ut o skjuter som en rambo, jag åker då efter och får fps drops KONSTANT och då blir de en vdm på han då jag laggade sönder VILKET man ser på klippet, så jag själv tycker inte ja borde få ban när man ser tydligt på klippet att jag laggar/får fps drops konstant

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej. för er så ser de ut som att jag pittar men på klippet så ser man tyddliggt att jag laggar/får fps drops konstant och visst jag kanske inte borde köra full fart men på tanken att de var runt 3-4 yakuza/montana bilar så behövde jag åka snabbt för att undvika att bli kidnappad eller skjuten så ja, men somsagt på klippet som tacos skickade så såg man tydligt att jag lagga/fick fps drops konstant under hela klippet, därav tycker jag att jag borde få en till chans då det inte är mitt fel att jag får fps drop, absolut att jag borde kört mer sakta men i den situationen så var jag stressad och ville ba undvika att bli kidnappad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men de flesta denna månaden vart felaktiga och fått unbans för de, samt de flesta är från när jag var nybörjare och tagit lärdom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att inte åka snabbt för när man åker snabbt och får fps drops så kan det hände att de pittas för er men itne mig och man såg somsagt på klippet att jag laggade eller fick fps drops minns inte om det var mitt M/S eller fps.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte köra snabbt när man får fps drops eller laggar Även om man kan bli kidnappad för att då undvika att vdma vilket jag nu fått lärdom i efterhand

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Är på mobil så kan ej ta bild, men nu ifall ni nekar skriv gärna varför och vad jag kan utveckla till nästa gång. Samt hoppas ni kan ge mig en chans till då jag lärt mig av mina misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka