Accepterad Idiot | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Länk till din steam profil: DC ban, samt har glömt mitt steam konto

Ditt Hex-ID: DC ban, ej IG ban.

Vad är din discord tagg? Idiot#2653

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? Discord servern, (bilden som jag visar är anledningen till min ban)

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Ingen bild på händelesen tyvärr, men jag kan väl ta o förklara, jag valde o skriva i en dc med mina vänner att man inte ska gå in i limpis tiktok för aty man kommer få öron cancer om man kollar på hans tiktok, icke kompetent av mig, men aja, rpar ändå nt längre, men jag kan erkänna att det var dumt skrivet mot Limpis som person, men den där dagen hade jag mycket mycket personliga incidenter som hade hänt mig som berörde mig väl, så ja, jag valde o skriva ngt taskigt mot Limpis bakom hans rygg o inte framför han, jag blev bannad den 31:a juni o har inte spelat rp eller på Unive sen dess.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaknade upp o märkte att jag inte var med Staff dcn, unive dcn, o krim dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% rätt ban, icke kompetent gjort av mig som skrev en så oehört elak kommentar, har gått 3 månader sen dess, o har mognats o har insett att det jag skrev är mycket fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2 gånger för ut som icke medlem, men aldrig blivit bannad under min tid som medlem på Unive, så ja, blev bannad för lall o mild rdm i augusti förra året

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde ha kontrollerat min illska och inte hatat på stackars Limpis som jag la min illska på, borde inte ens skrivit något överhuvudtaget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, klart jag har, har lärt mig mycket mycket sen dess, inte bara att bete sig mer mognare utan att lära sig balansen mellan rp och skola, under tiden jag spelade på Unive så var jag förälskad, inte på de sättet men jag älskade o rpa på Unive, så jag sket i skol arbete och spelade o rpade o rpade i fler tals timmar, nu så har jag hittat en jämnlik ballans för plugg o spel, jag tacksr Limpis för att han delade ut denna lärorika bannen till mig, enda sen dess har jag blivit en bättre person, utanför spel och under min speltid och säkert en mycket bättre rpare även om jag har rpat i Unive i över ett år, så kommer det kännas som jag har blivit en bättre rpare. jag har fattat vad ordet respekt innebär och jag anser att det jag gjorde vad jätte fel, de jag kunde har gjort istället e att hålla min illska till mig själv o inte till någon annan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? De klart.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka