Accepterad Idiot | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? Idiot#2653

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Näe men anledningen till varför jag söker till MA är för att jag tidigare varit MA och jag tyckte att de va svin kul, anledningen till varför jag sa upp var att jag skulle gå på resa och då kan jag inte prioritera MA arbete, men nu när slutet av min resa börja närma sig SITt slut så passar jag på o ansöka till MA igen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Personligen så tycker jag att ni borde anse mig som MA igen då jag tidigare har erfarenheter inom hur man godkänner ansökningar på forumet, hur man nekar, hur man skickar andra saker till arkiv osv, jag är också aktiv så jag kommer kuna läsa hyfsat många ansökningar om dagen och ta ett bra mängd intervjuer också!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Hur jag bemöter/bemötte människor när jag var MA

-Välkomna de
-Prata i en lugn ton då medlemskaps intervjun är en lite stressful intervju för folk som vill bli medlemmar på unive
-Förklarar till de att all form av plagarism kommer leda till automatisk nekning
-Ifall de svarar fel så berättar jag den rätta förklaringen i en lugn o god ton och förklarar så de också fattar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag som medlemskaps ansvarig kommer försöka göra mitt bästa för o få in kompetenta rpare och seriösa rpare till unive som kommer förändra unive för gott, vi medlemskaps ansvariga har ett stort ansvar o vi är de som sköter en stor del av Unives framtid, så mina krav för o bli medlem skulle ju väl vara att vara kompetent och seriös helt enkelt. och som medlem på unive ska man vara stolt över att man verkligen är medlem hos oss.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dessa krav vill jag att en ska ha för o bli unive medlem:
Kunna all grund regler, rdm vdm copbait fear rp osv
förklara sin karaktär på ett utförligt sätt
kunna lite discord regler så hets och sådant inte förekommer för den personen i framtiden.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som MA ska bidra med bra rp när jag väl rpar, jag ska vara positiv i alla sammanhang så som i dc, på staff möten, och mot andra staff kollegor, jag ska vara snäll mot allt o alla, och jag ska helt enkelt vara en positiv inspiration för nya medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? Mån-fre: 2-4 timmar Helger o lov: 7-9 timmar+

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka