Accepterad Idberg | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Idberg

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199003155518/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Idberg

Vad är ditt discord namn? Idberg#3579

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Larsson han är 26 år gammal, född 4 Mars. Hans uppväxt har varit ganska vanlig svensson han spelade hockey och fotboll, han har gått i skola och även gymnasium och klarat det fint. Både mamman och pappan är vid livet men på senaste har mamma Carolin börjat ta droger och även dricka väldigt mycket sprit medans pappan är högt uppsatt inom militären. En dröm Kalle har haft är att bli polis, det var efter ett inbrott hemma hos familjen han fick upp drömmen, det var en trevlig och hjälplig polis som anlände till platsen först och då tänkte kalle en sån vill jag bli. Under dom senaste åren så har han flyttat runt lite i olika städer. Ekonomiskt har han jobbat och slitit arslet av sig för att ha råd med polisskolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är en glad och positiv RP spelare som har erfarenhet av RP. Jag vill medverka till bra RP och kommer bidra med det jag kommer också bidra med ett gott skratt och ett gott hjärta, även en hjärna som är öppen för att hjälpa folk, jag vill även bli en del av eran underbara Community.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och glad RP med ett öppet hjärta. Som är trött på lallare, jag vill medföra bra och rolig RP. Kommer även bidra med långa roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så båda parterna har kul och RPa bra även om de är du som ¨vinner¨ eller inte även att inte smita ifrån stora RP scener och sådant.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom dels Cosmo men även kompisar som spelar och spelat på servern

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Tillbaka