Accepterad Idberg | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idberg

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Idberg#3579

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vilmer Larsson han är född 1990. Han är en skämtsam person som gillar att umgås med kompisar. Han kommer från en ganska liten stad där alla kände alla. Han spelade både hockey och fotboll under sina tidiga år i sin uppväxt. Han bodde med både sin mamma och pappa tills han var 11 år då hans pappa dog i sitt polisyrke, sedan dess har Vilmer alltid velat bli polis och stoppa våldet. När han var 12 år började skolan gå utför och Vilmer började få det jobbigt i skolan, han kom in i dåliga vanor och hängde med fel umgänge ända tills han blev 15 år. Då vände det. Hans mamma började dricka väldigt mycket och Vilmer tänkte att jag ska vara bättre. Han började gå till skolan igen och han fick höga betyg. Livet flöt på i rätt rikting igen och hans dröm sedan han var 11 finns kvar han ska bli polis. Gymnasiet började och Vilmer gick Samhälle beteende. Han hade en ganska lätt gymnasie tid så när studenten väl var framme så gick Vilmer ut med topp betyg. Vilmer sökte till polishögskolan och blev antagen. Nu har han tagit examen och ska bli anställd polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och rolig RP med hög nivå. Jag kommer bidra med långa roliga scenarion som båda parter ser som roligt. Jag är trött på lall satt en hög RP nivå är något jag kommer bidra med. Jag kommer också in med nya ögon ock kan upptäcka vad jag vill utveckla så alla har en rolig RP. Även bidra till att få bort folk som lallar eller allmänt bryter mot serverns regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska kunna ''vinna'' ett scenario och även om jag ''förlorar'' i scenariot ska jag ände bidra med min högsta möjliga RP nivå och se till satt båda parter har ett roligt RP. Att spela för motpartens vinst är också att båda pater eller bättre sagt alla ska ha kul i sitt RP och i dc. Man kan t.ex dra ut på ett scenario som båda parter har kul i för få en så maxad RP nivå som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom Cosmo men även har jag och hade kompisar som spelade här som inspererade mig till att börja spela här. Har även varit medlem en gång tidigare och har saknat att RPa på unive så det är en faktor att jag söker mig tillbaka

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka