Nekad Idberg | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idberg

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Idberg#3979

Ange ditt födelsedatum 4 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer vara aktiv inprincip varje dag men skolan och plugg går före men när jag inte har de så är det mellan 2-5 timmar per dag, men mycket mer på helger kanske tillome upp mot 12 timmar på en helg

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 3 veckor men har varit medlem på andra server samt varit server vakt på en annan server

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) får inte in bilden men kan dela min skärm om jag kommer till intervju.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som spelar på serven som kan banna och kicka folk som gör fel, och hålla koll på regelbrott och sådant. en servervakt underlättar staff genom att hjälpa dom att banna o kicka folk. som servervakt ska du rpa som vanligt men följa alla regler till 100%.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit det på en annan server innan och jag är enligt mig själv bra på att rpa. Jag kommer banna/kicka alla som gör regelbrott som lyder till kick/bann. Jag kan ta kritik och står för det jag har gjort så om jag mot förmodan skulle göra fel så kommer jag stå för det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är t.ex om du har gjort något så polisen är efter dig så du kör iväg gömmer dig och sen dvar bilen då har du abusat din roll och det leder till ban. Korruption är t.ex att man tar ut bilar till sig själv gratis på en bilfirma eller att man tar pengar ur en kassa, att man ger kompis bilar gratis från t.ex marja lisas det är korrpution.

Nekad, du måste vara medlem i minst 1 månad. Välkommen att ansöka igen när du varit medlem i 1 månad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka