icyyyy1312
Medlem
- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquiotor
Vad heter du i verkligheten? Isak
Vad är ditt användarnamn på discord? Isak1312
Ange ditt födelsedatum: 16 Oktober 2009
När fick du medlemskap på Unive? 18 maj tror jag nån gång i maj
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på marja-lisa var ganska högt upp satt så jag vet vilket system vi andvänder och jag gillar att hålla på med bilar i verkligheten
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att göra teamet starkare och göra events och skaffa flera anställda
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer var aktiv varannan vecka till och börja med men kommer vara aktiv visa andra dagar pga vi renoverar vårt hus som vi ska sälja
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Isak
Vad är ditt användarnamn på discord? Isak1312
Ange ditt födelsedatum: 16 Oktober 2009
När fick du medlemskap på Unive? 18 maj tror jag nån gång i maj
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på marja-lisa var ganska högt upp satt så jag vet vilket system vi andvänder och jag gillar att hålla på med bilar i verkligheten
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att göra teamet starkare och göra events och skaffa flera anställda
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer var aktiv varannan vecka till och börja med men kommer vara aktiv visa andra dagar pga vi renoverar vårt hus som vi ska sälja
Har du läst våra grundregler? Ja