Nekad Icyyyy | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Icyyyy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? Icyyyy

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdu Karim och är 24 år han hade en en tuff uppväxt. När han var liten blev han mobbad för att han hade smutsiga kläder och luktade äckligt så han var inte i skolan på ett tag och började missbruka sitt liv och skadade sig själv men efter ett tag slutade han missbruka och började ta tag i sitt liv och gick tillbaka till skolan och fart fortfarande mobbad men han brydde sig inte om det utan jobbade bara på. Efter ett tag fick hans föräldrar ett erbjudande och tog emot erbjudandet och efter det fick dem pengar och hade mycket pengar så dem köpte nya kläder och parfymer så han luktade gått. Sedan efter några år började han få känslor för en tjej som hette Nelly och var lika gammal som han och han märkte att hon titta väldigt mycket på han och han tittade till baka. Sedan efter ett tag gick dem på dejter och blev sedan tillsammans och dem har varit ihop i 3 år och sedan bestämmer dem sig för att skaffa barn och att köpa hus sedan när dem hade fött deras barn i vecka 21 dog barnet som var e kille och dem blev väldigt deprimerade. Sedan gick det några år och dem har bestämt sig för att skiljas för att derans förhållande funkade inte bra. Då började Abdu med att hålla på med bilar för att det har varit hans intresse typ hela sitt liv och skapade bil förtag och skaffade anställda och det rullade på i många år och det gick bra tills dem gick i konkurs för att Abdu hade tagit på sig ett lån som han inte kunde betal och då började han jobba på bilfirman i staden Skåne och jobbade på riktigt bra och tjänade bra betalt och fick mycket pengar och skaffade tjej och barn och startade eget företag igen och det rulla runt bra och sedan orkade inte han driva eget företag längre så då ville han flytta till staden Unive för att han har hör bra om den staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra och Social RP och långa Scenarion som alla har det kul både jag och andra spelare, jag kan bidra med mycket bra rp men även Seriös RP med rolig menar jag inte att man ska Lalla det är aldrig okej att lalla oavsett men roliga scenarion och rolig RP om ni fattar. Jag kan mycket inom Roleplay så jag vet hur man RPar om man säger så, jag bidra med så mycket jag kan för att göra unive staden till den bästa platsen / bästa rp servern fast det är redan den bästa servern i Sverige. Men kommer försöka göra den ännu bättre igenom att verkligen bidra med riktigt bra och hög RP nivå där Inget lall och att inga regelbrott ska ske!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna ska ha kul inte bara ena sida utan båda så T.E.X om jag skulle göra ett bankrån så ska både jag och poliserna ha kul inte bara jag och att jag ska kunna förlora ett scenario inte bara vinna det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag RDM=dödar någon utan anledning, VDM=Använder ett fordon som vapen T.E.X kör på dem och dödar dem med ett fordon Copbait= Du försöker få polisens uppmärksamhet igenom att gasa på extra när du ska köra för bi dem eller tuta på dem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har runt 1200 timmar och börja köra på unive/multistaden 2020 Men jag har tagit en paus från fivem och vill nu komma tillbaka till en bra rp server/unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka