Accepterad ick69 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ick69

Helper
Helper
Meddelanden
70
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198852261057/

Ditt Hex-ID: steam:1100001352ac4c1

Vad är din discord tagg? ick69

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-18 205328.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag fattar helt att det kan verka skumt, men min kompis har haft problem med sitt Fivem de senaste två dagarna och inte kunnat komma in på servern. Philip vet själv om det också. Igår trodde han att lösningen var att radera sin cache och försökte gå in igen, men det har varit så i ungefär en dag nu att han inte kan se några personer runt sig eller något. Så jag fattar om det ser konstigt ut, men det är bara det som har strulat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att han hade problem med sitt FiveM och bad mig om hjälp att testa om han var buggad. Han hade varit inne i spelet i typ 20-30 minuter, hade redan testat att relogga och allt, men han kunde knappt se några personer runt sig. När han väl såg mig förklarade han att han ville testa om hans skott ens träffade, eftersom inget verkade funka. Jag var lite orolig över att få någon åtgärd emot mig, så jag frågade lite mer om vad han ville göra. Han sa att jag bara behövde ställa mig på en q-peak så han kunde testa om han ens såg mig på längre avstånd (som i klippet). Han sköt ett skott, men det träffade inte, och jag tog ingen skada alls. Då föreslog han att jag kunde skjuta honom istället för att se om han blev träffad. Jag sköt honom, och han dog, men han sa att när han dog såg han varken mig, skottet eller något annat runt sig. Det kändes verkligen som att något var buggat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att från vårt perspektiv så var de fel men från eran så är de rätt, så jag tycker den är rätt men jag vill förklara mig min sida av historian, vi som spelare borde egentligen ha kallat på staff och testat det med dem istället, och vi kommer framöver kalla in en staff som hjälper oss så att de inte blir missförstånd

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag försöker alltid lära mig av mina banns och inte göra om de men ibland blir de fel och jag står alltid för de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kallat in en staff och försökt lösa de därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska testa något på ett sätt så de ser fel ut för dom som speccar som typ de vi gjorde då de ser fel ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka