Accepterad ick69 | Ansökan till Servervakt [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ick69

Helper
Helper
Meddelanden
70
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? nicky

Vad heter du på discord? ick69

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. är inne runt 3 timmar varje dag och mer antagligen på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan april 24 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/nicky/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/sdasdafasv.png 19 många av dom var när jag var icke medlem visste inte vad rp var då

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter ska kunna ha en bra nivå av rollspel. Var inte lat och ta olika sinaro på allvar. Servervakten måste kunna få omgivningen att bete sig så att de inte tvekar i viktiga scener. Till exempel, om någon ska vdm någon på torget, bör servervakten förbjuda dem, om det är en grov vdm och det inte finns några bevis för att de kan vara dsync, kan servervakten skriva till personalen och lägga till sv ban, bara 60 minuter. Men du måste ha klipp på varje ban och kick du gör. Så om de tilltalar kan du visa dina klipp från din scen, vilket kan hjälpa dem att få rätt svar. Servervakt kan också göra lite lättare för staffsen genom att använda kick/svban etc.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för när jag får reda på att det är mycket lall på servern kan jag inte ta hand om spelare som är lallare och smittar andra. Ja, jag kan skriva en rapport om spelarna, även om det tar tid och kraft. Istället vill jag ha möjligheten att sparka honom eller förbjuda honom om det behövs.
Om jag är servervakt kan jag förenkla uppgifterna för personalen och få servrar att ha högre RP-nivå. Jag ser ofta människor som inte tycker att båda sidor ska ha kul på den här servern. Särskilt i Krim rpen, jag vill lösa detta problem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse: Detta kan vara när du dvar, revar, eller kicka för att inte förlora i scenarion, detta går under powergaming. Vi kan ta ett exempel när du blir jagad av polisen och du lägger in vapnet i handsfacket Och senare dvar bilen så den kmr tillbaka när du ringer in den. annat exempel när du revvar folk som inte borde revvas som typ har förlorat ett sinaro och vill ha revv för dom inte vill förlora sina saker eller när man revvar sig själv under sinarios.

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju.

bra och välformulerda svar på muntliga frågorna

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka