Accepterad iceyyy84 | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966900739/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c000803

Vad är din discord tagg? iceyyy84#3084

Vem var det som bannade dig? BY G!#1913

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann skit.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, enligt mig så gjorde jag inget fel så har ingen aning säger inte att jag inte borde blivit bannad men tycker att jag gjorde ett helt vanligt scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina vänner drog till kokain båten där man gör kokain och rånade stället då vi ville göra något lite roligt scenario då det inte fanns så mycket att göra. Sedan när vi väl var vid båten (kokain) så var det två grabbar som stod där inne och jobbade så jag och min vän riktade mot både och sökte ingenom. Vi tog deras kokain samt mobiler så att dem inte skickar gps till deras grabbar. Sedan sköt min vän både två i benet men då sköt jag båda i huvudet så att dem inte ska komma ihåg själva händelsen. Och det var det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker att det var en felaktig ban väldigt överdriven ban. 1,23h dagar för att jag råna två personer på en båt sedan döda dem är lite överdrivet enligt mig. Jag vet inte vad problemet var, senast igår vart mitt gäng och jobbade vid LSA och då blev stället stormat av två andra gäng. Och dem sköt allt o alla där inne utan anledning vi hade inte gjort något mot dem men dom döda oss ändå. Men jag blir ju självklart inte arg för det, det är helt vanligt att råna folk sedan döda dem. Så jag hade förstått om det kanske var 1 timmes ban men 9 dagar riktigt överdrivet. För jag och mitt gäng vart också dödade utan anledning när vi stod och jobba på LSA. Det är exakt samma sak så förstår inte riktigt vad BY G!#1913 menar med rdm, tycker att jag borde få bort bannen och kanske få 1 timme istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans förutom denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, gjorde inget fel det var ett helt vanligt scenario det har hänt mig massor av gånger att tex folk rånar mig när jag står och jobbar vid ett drog ställe sedan dödar mig. Så fattar egentligen inte var problemet var 1,23h dagars ban för en sån liten grej är konstigt. Men aboslut säger inte att ni ska ta bort bannen helt men ge mig 1 timmes ban istället. Förstår nu att jag inte skulle dödat dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag förstår ibland kan man ge en chans till andra motparten att leva ska tänka på det nästa gång men tycker ändå det inte var något fel då såna här händelser förekommer i nästan alla rån på drog ställen samt kidnappningar. Men förstår att det kan vart lite dåligt från min sida men 1 23h ban tycker jag borde sänkas då jag har vart med om det sjukt många gånger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Det står grodan163 på bilden men nu står det BY G så antar att det har ändrats person men det är BY G som står på bannen för tillfället.

Tillbaka