Nekad iceyyy84 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966900739/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c000803

Vad är din discord tagg? iceyyy84#3084

Vem var det som bannade dig? Lanex#3415

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: iceyyy84 perma avstängning.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde korruption inom mitt yrke som jag erkänner så Lanex hade 100% rätt att p banna mig. Sry för bilden men fivem ligger nere så det var den ända bilden jag kunde ta men egentligen står det ban placerad av Lanex, anledning: korruption inom yrke.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ingame och gick till förrådet i polisstationen och tog ut ett polis vapen som min vän ville köpa utav mig och sen så träffades jag och min vän och drog till ett garage där jag visade honom vapnet och det var dumt gjort utav mig då jag inte ens är kriminell men har förstått att jag inte får göra så och tar detta som en lärdom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban det var jag som gjorde fel och det står jag upp för. Jag vill bara få komma tillbaka och denna gång har jag verkligen lärt mig en läxa och ska bevisa att jag är en person som vet hur man rpar och inte sänker mig till en sån låg nivå utav rp ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart perma bannad tidigare för att jag ställde en fråga till Philip320 om varför min vän blev bannad det är den enda bannnen jag fått sen har vi den här jag skriver om nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att höja min rp nivå och inte gå till förrådet och ta ut vapen bara för att min vän vill köpa + är det mitt ansvar att sköt om mitt rollspel jag står upp för felet jag gjort och kommmer inte hända igen det kan jag lova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att aldrig ta ut vapen för att sälja det väldigt dumt gjort utav mig men jag tog detta som en lärdom och ska bevisa att det aldrig ska ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka