Accepterad iceyyy84 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966900739/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c000803

Vad är din discord tagg? iceyyy84#3084

Vem var det som bannade dig? Karimooooo/Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: permanent avstängning unive (iceyy84).jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ställde lite dumma frågor. Jag frågade Philip320 varför min vän vart bannad för att han parkerade utanför sjukhusets ingång då svarade Philip med att det var fel för att man inte får parkera utanför sjukhusets ingång. Och då skrev jag till Philip och frågade varför just min vän blir bannad när nästan 90% av servern parkerar utanför sjukhusets ingång. Och då valde Philip320 att p banna mig från discord servern och fivem servern. Men jag är ärlig jag kanske beteede mig som ett barn och jag skulle inte ställa så onödiga frågor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skrev i Unive generellt chatten och fråga Philip320 om varför min vän vart bannad för han parkerade utanför sjukhusets ingång. Sen svarade Philip320 med att det är fel att parkera utanför ingången. Och då sa jag men dom flesta spelarna ställer sina bilar utanför ingången. Då sa Philip320 det spelar ingen roll det är fortfarande fel sen så drog han alla mina roller och perma banna mig i discord servern samt fivem servern. Men de va lite dumt av mig också att ställa så onödiga frågor.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker att det var en felaktig ban asså Philip320 kunde ha gett mig en timeout i kanske några timmar/dagar istället för att dra bort allting från mig. Men jag förstår hans beslut jag har supportat Unive länge då jag precis hade startat upp ett gäng och jag gillar servern så det ända jag ber Philip320 om är att få tillbaks min medlemskap, kriminell roll och gänget behövs inte då jag gjorde mitt misstag men om Philip skulle tänka sig att ge tillbaks medlem och kriminell rollen hade uppskattats enormt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad en gång tidigare för jag döda en grabb men det var en felaktig sen har vi denna ban som jag skriver om nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte blanda mig in i andras personers bans. Och inte ställa massor utav onödiga frågor när Philip320 redan svarat på dem med ett svar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ställa dumma frågor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes vill bara säga till Philip320 att jag ber om förlåtelse och hade uppskattats ifall du kunde ge tillbaks min medlemskaps roll samt kriminell roll.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka