Accepterad iceyyy84 | Ansökan till Servervakt I Lowrex I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Justin

Vad heter du på discord? iceyyy84#3084

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag går i skolan från 08:40 - 15:40

Tisdag - 08:40 - 14:30

Onsdag - 08:40 - 15:40

Torsdag - 08:40 - 15:40

Fredag - är aktiv så länge jag orkar men brukar vara väldigt aktiv.

Lördag - Aktiv (om jag ej gör något irl)

Söndag - Aktiv så länge jag kan.

Jag är nästan aktiv varje dag om jag inte har något viktigt irl/ i skolan att göra då prioriterar jag det såklart.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2022 oktober.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://ibb.co/Qj6p9mq Jag har vart bannad 1 gång tidigare men vart unbannad igen eftersom jag inte gjorde något riktigt fel.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att ta hand om server så att det ser bra ut ingame och ger en mer positivare syn på Unives rp. Än att det ska komma massor av lallare när det finns folk som verkligen vill ta sin rp seriöst och kunna ha roligt. Och jag som servervakt kommer se till så att alla regler följs. Självklart menar jag inte att jag själv ska leta mig fram till problemen. Men om jag ser tex en problem spelare så kommer jag såklart ta återgärder på personen. Så att jag kommer använda mina perms bra och lära folk på servern att detta är inte en lall server. Sedan kanske man inte behöver banna en spelare varje gång (om det inte är riktig problem spelare) Ibland kan även jag som servervakt tex kicka personen och skriva en tydlig förklaring om vad spelaren har gjort för fel och på så sätt kan spelaren förstå att den har gjort fel. Sedan om jag som servervakt ser en riktig stor problem spelare som inte följer regler och bara gör regelbrott så kommer jag självklart klippa sedan banna personen och sedan kontakta staff ifall bannen ska förlängas. Och jag som servervakt kommer även se till så att det inte står massor av trasiga bilar mitt i vägen. Eftersom det skapar mer lagg för servern och då kan jag bara dva bilen. Sedan en servervakt jobbar ju lite "undercover" om man säger så man rpar vanligt liksom men om det är en problem spelare så finns ju servervakter där och också kan ta hand om problemet. Samt avlastar ju det även för staff, servervakt är ju bra för att då kanske inte alla staffs behöva anstränga sig lika mycket om dem vet att det finns kompetena servervakts ingame som kan ta lite ansvar ifall dem ser problem som sker på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker Unive Roleplay är en väldigt rolig server + det händer mycket scenarion samt kreativa scenarion. Och jag vill bli servervakt då jag tycker att den rollen kommer passa mig. Jag var helper för ca 3-4 veckor sedan men tycker att den rollen inte passar mig eftersom hade mycket att göra irl också. Samt förstår jag att vara en helper/staff krävs att lägga ner mycket tid. Samt varför just jag vill bli servervakt är att jag är en aktiv person som rpar mycket. Och det är just därför jag tycker att jag passar som servervakt då jag är aktiv på servern varje dag. Sedan vill jag även utveckla rpn på Unive så att när nya personer komma till denna server så får dem en bra bild i huvudet om Unive. Och så kommer jag självklart ta denna rollen seriöst eftersom jag gillar unive och vill verkligen hjälpa till. Så att Unive kan bli en mer unikare server med en roligare rp nivå. Samt vill jag ju även vara med och påverka så att när nya personer kommer till Unive så känner dem sig trygga och kan känna att det inte är massor av problem spelare på servern. Så jag vill verkligen bevisa mitt bästa och kunna hjälpa till!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan vara när du tar dina servervakts perms till en stor fördel som tex kan påverka ett helt scenario. Vi säger ett EXEMPEL, ifall jag är servervakt och om jag är med i en stor skottlossning sedan om min vän blir dödad. Och om min vän tex skriver till mig i tex discord reviva mig mitt id är eller någonting liknande då tar jag mina perms till en stor fördel. Och det är dirket abuse och korruption. Korruption kan också vara ifall jag är med i ett scenario och jag sitter med min vän i en bil sedan så kommer det folk och riktar på oss men min vän och jag lägger in våra vapen, droger eller liknande i bilen sedan dvar bilen. Då har jag som servervakt gjort grov korruption samt abuse eftersom då tänker jag bara på hur jag och min vän ska kunna ha kvar sina vapen eller droger. Men självklart är detta som jag ej kommer acceptera varken om det är min bäste vän eller ej. Jag vill bara serverns bästa och det vill jag bevisa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka