Inaktuell iceyyy84 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Justin

Vad heter du på discord? Iceyyy84

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008 (16år)

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig var att jag vill vara med att förbättra Unive. Samt att jag känner att detta jobb passar mig då jag har tidigare erfarenheter inom detta. Vill även bli MA då jag är en engagerad person som är villig att hjälpa till och underlätta för staffs/mods. Samt så vill jag ta in bra medlemmar till servern som verkligen vill serverns bästa. Eftersom medlems rollen är också ett stort ansvar då man är med i communityt. Samt tror jag även att fler folk kommer uppskatta att det finns många aktiva MA's som är villiga att hjälpa till. Skulle även säga att jag är en rätt så noggrann person som kommer se till att allt är på plats i "forumet" rätt arkiv osv. Samt så vill jag bli MA då jag vill välkomna nya spelare med ett bra humör så att dom kan känna att Unive Roleplay är en server som har ett starkt community. Personligen har jag rpat på Unive ett rätt så bra tag och känner att detta kan få vara en intressant möjlighet för mig att se servern växa ännu mer. Men det som fick mig att ansöka var även att jag vill ge dem som är nya på servern en bra start. Med det så menar jag att förklara ordentligt och svara ifall dom har frågor osv. För alla har varit nybörjare någon gång och tror det skulle underlätta för många nya att det finns MA's som är professionella och förklarar tydligt. Ansökte även då jag är en person som vet hur man tar kritik. Enligt mig är kritik väldigt bra då man kan ta mycket lärdom utav det. Så vill bevisa att jag är en ansvarstagande grabb som vill vara med och hjälpa till. Det känns även att dom MA's som finns nu kan utvecklas genom att bli mer engagerad i sitt arbete, eller att dom exempelvis får in en person som mig själv där jag är villig att samarbeta och hjälpa till. Så simpelt sagt så ansökte jag för jag vill vara del utav en bättre förändring inom Unive samt förhoppningsvis klättra upp mig till staff teamet nån dag.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig då jag är en person som kan ta sina beslut och ta ansvar. Samt så borde ni välja mig då jag är beredd att lägga ner tiden i detta och verkligen jobba och utveckla servern. Skulle även säga att jag är en person som använder en bra ton samt glatt humör. Enligt mig är det alltid lite trevligare med en medlemskap ansvarig som är mer på ett glatt humör. Så mitt nummer 1 prio kommer vara att ta denna roll seriöst och se till att dom som hamnar i en intervju med mig vågar att fråga frågor även att be om hjälp ifall det skulle vara något. Eftersom jag vill vara en bra förebild till sådana personer som tar intervjuer osv. Är även en person som tar alla regler väldigt strikt och kommer inte acceptera någon form utav fusk. Men det så menar jag att jag är väldigt noggrann och alltid kommer checka så ingen försöker fuska sig fram till medlemskaps rollen. Så tycker ni ska välja mig då jag är en engagerad grabb som är redo att bevisa sig själv att jag verkligen kommer ta detta jobb seriöst!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Enligt mig så ska man alltid bemöta människor genom att vara trevlig samt visa respekt. Tex om jag är i en muntlig intervju och personen har en fråga, då är det mitt ansvar att lyssna på personen och svara på "personens" frågor så bra som möjligt. Även om det är någon som behöver hjälp med forumet så kan även jag som MA hjälpa till och visa personen hur man gör. Men jag kommer alltid vara så trevlig som möjligt ifall jag blir MA.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive så har man även ett stort ansvar. Eftersom man är en del utav servern//communityt där man som medlem ska vara en förebild till icke medlemmar//nya spelare. Och man ska aldrig ta sin medlems roll för givet eftersom det gäller att man följer reglerna som finns på servern. Men sen är det även mitt ansvar att se till så att pålitliga medlemmar kommer in till Unive som kan sköta sig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag anser att de som är medlem på Unive ska ha är att man borde ha erfarenheter inom "rp" så att man inte är en nybörjare då menar jag att man inte ska ha precis laddat ner fivem och sedan ansöka om medlemskap till Unive. Det hade vart bättre ifall man som nybörjare har läst på serverns regler så att man är redo. Samt att de som är medlem klart och tydligt vet vad som gäller när det kommer till regler på servern. Regler kommer alltid vara prio 1 eftersom man behöver kunna regler. Som en medlem kan man även visa upp sig för icke medlemmar och vara en förebild. Samt att de som bär på medlemskaps rollen är lojala vilket innebär att dom följer alla grundläggande regler samt kan betydelserna för alla regler osv. Lojal kan även innebära att man inte spelar på andra servrar också.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? De ansvar jag skulle ha ifall jag var MA är att se till så att jag verkligen tar in medlemmar som vill serverns bästa. Genom att kunna vad alla regler innebär osv, jag kommer alltså inte bara ta in någon person som har gjort en bra skriftlig ansökan utan det är mitt ansvar att jag ser till att det exempelvis inte är plagiat osv för att sådana personer som vill fuska sig fram tillhör inte här på Unive, samt är det mitt jobb som MA att inte låta det hända genom att vara noggran. Samt är det mitt ansvar att ta hand om forumet, det är viktigt att jag ser till att allt ligger på rätt plats i forumet. Så att det ligger i rätt "arkiv" osv. Även att jag tar hand om väntrummet så att dom som vill göra en muntlig intervju vet att det finns effektiva MA's som kan hjälpa till. Och känner att jag är den rätta personen då jag vill göra så att inte alla ska behöva sitta o vänta i 1 timme på en intervju!

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar så skulle jag påstå att jag inte är aktiv förens på kvällen då jag går i skolan. Men kommer jobba under kvällarna samt helger kommer jag jobba på med det som behövs. Kommer även öka min aktivitet genom att minska på min rp så att jag får mer tid att jobba som MA samt kunna få hjälpa till ännu mer!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
+rep bra ansökan har sett din rp och den fungerar jätte bra du tar ansvar och vet hur man skulle hantera en staff position tycker ni borde ge han en chans att visa vad han går för bra ansökan!

+rep bra ansökan har sett din rp och den fungerar jätte bra du tar ansvar och vet hur man skulle hantera en staff position tycker ni borde ge han en chans att visa vad han går för bra ansökan!
Uppskattas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka