Nekad iceyyy84 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Justin

Vad heter du på discord? iceyyy84

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA var för att jag gillar att hjälpa till och spelat på Unive ett bra tag. Men även för att hjälpa till att förbättra servern både på rollspelet + communityt. Eftersom det gäller att det är vettiga och kompetenta medlemmar som kommer och det är något som jag vill ta del i och hjälpa till. Så helt enkelt jag vill kunna få ta del utav att förbättra servern på ett bra sätt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig eftersom jag har tidigare erfarenheter samt jag är en grabb som kan ta mycket ansvar. Om det är något som behövs att lösas så löser jag det. Även tycker jag att ni ska välja mig eftersom jag är trevlig mot alla jag bemöter. Och jag är en väldigt aktiv grabb vilket kommer resultera i att jag hinner med mycket arbete + ta mycket intervjuer. För som jag sett lite här och där är att det brister ibland på MA's för många skriver exempelvis "när tar ni intervjuer" och jag är en sådan person som kommer ta ansvar och ta mycket ansökningar på forumet samt intervjuer. Är även en mogen grabb som kan ta nytta utav kritik eftersom det är något man lär sig på. Men tycker ni ska välja mig då jag känner att jag vill fixa så att Unive blir ett bättre community där medlemmarna är sådana som vet hur man sköter sig + följer alla grundläggande regler osv. Skulle även säga att jag är en väldigt noggrann person liksom jag läser inte bara en medlems ansökan och bara för den låter bra så kommer jag ej godkänna. Utan jag kommer vara noggrann och kolla igenom personens tidigare historik, kolla plagiat och allt som är viktigt. Kommer även se till så att allting ligger rätt på forumet i alla "arkiv" och sånt som är viktigt så tex det inte förekommer att en ansökan hamnar fel. Simpelt sagt jag är en ansvarstagande grabb som vill hjälpa till.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Enligt mig så bemöter jag alla med respekt och visar hänsyn, exempelvis ifall jag sitter i en intervju och någon behöver hjälp så kan jag vara snäll och visa personen hur man göra vissa saker. För ibland är det bra för spelarna att dem vet att det finns MA's som kan hjälpa dom. Även att jag håller en trevlig ton mot alla. Helt enkelt vara trevlig och lyssna på ifall någon behöver hjälp. Sedan ifall det är någon med en dålig historik och exempelvis tjafsar mot mig i en intervju så kommer jag få tag i en staff som kan hjälpa mig att ta ett beslut. Eftersom det ska även vara proffesionellt vilket innebär att jag ej kan sitta och tjafsa bara för en spelare med låg attityd gör.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att jag visar att man är en aktiv MA som verkligen tar intervjuer + ansökningar på forumet. Samt visa att jag bryr mig om ifall någon har någon fråga i exempelvis Unive Chatten, då kan jag ta och svara på frågan + om dom behöver hjälp så är det bara o skriva till mig i pm. För det är viktigt som MA att man visar att medlemmar är viktigt och att man bryr sig om dem. Man ska helt enkelt hjälpa & respektera alla medlemmar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag anser är att man kanske inte ska vara en nybörjare med det så menar jag man ska liksom inte precis laddat ner FiveM och ansöka om medlemskap på Unive. Men ändå att man vet lite inom fivem sedan är det ju mitt ansvar att se till så dem får de hjälp dom behöver. Men ändå att dom kan alla grundläggande regler på servern för regler är något som man helt enkelt ska kunna. Och tycker ej man ska ansöka om man inte kan regler. Så alla regler ska kunnas.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? De ansvar jag skulle ha ifall jag var MA är att se till så att jag verkligen tar in medlemmar som vill serverns bästa. Genom att kunna vad alla regler innebär osv. Samt är det mitt ansvar att ta hand om forumet, det är viktigt att jag ser till att allt ligger på rätt plats i forumet. Så att det ligger i rätt "arkiv" osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv varje dag inga problem

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka