Accepterad iceys | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceys

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198124706619/

Ditt Hex-ID: 110000109cd2b3b

Vad är din discord tagg? dubbel_nugge_

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-23 083555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ärligt inte en aning då jag inte ens vet hur man fuskar på FiveM, Jag spelar FiveM för att ha roligt. Ni Får gärna gå igenom hela min dator om så krävs om ni inte tror mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaknade upp till att ha blivit Bannad, igår vart jag 12ad av Nordvind för att jag gick med dem igen och de gillades inte av Northen outlaw så de ville se mig död, Nordvind valde då att döda mig. Det var det senaste som hände, sen stängde jag av och gick o la mig för den kvällen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna Ban är felaktig då jag inte ens vet hur man fuskar i FiveM, jag begär en granskning av detta samtidigt som jag sitter i supporten. Personen som bannade mig vid namn lluddee finns inte ens längre i staff teamet, samt jag pratar nu med filiri och han finner inget i banlogs eller bevis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit felaktigt Bannad 2 gånger och rättvist bannad 1 gång, den gången jag blev rättvist bannad var när jag gjorde en mild Meta gaming. Men den bannen är bekräftad och jag vet så väl att jag gjort de felet och ångrar mig enormt för det felet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej då jag vaknade till bannen så hade jag inte kunna göra något alls i själva verket, som jag tidigare sagt så vet jag inte hur man ens fuskar på FiveM. Att fuska intresserar mig inte. Jag spelar för att ha roligt och träffa nya vänner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter min milda Meta gaming jag gjorde så har jag absolut lärt mig att stanna upp och tänka igenom en gång till innan man gör en handling, Hela den grejen gick lite för fort i mitt huvud, och det blev bara fel allting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej igen, eftersom att jag blivit felaktigt bannad så hoppas jag att detta prioriteras.

har du spoofat? det kontot som är bannat är ditt gamla eller någon annans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka