Accepterad iceys | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceys

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198124706619

Ditt Hex-ID: 110000109cd2b3b

Vad är din discord tagg? dubbel_nugge_

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-12 115420.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är inte min bannlysning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle logga in idag 2025-08-12 efter uppdateringen på FiveM och möttes då av denna Ban, felaktigt gjord och tillhör inte ens mitt konto eller HexID.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig Ban eftersom den inte ens tillhör mitt konto. Jag pratar just nu med izzteyy över discord när jag gör överklagan. Han hjälper mig med den, Han har sagt att denna ban är gjord 2024 och inte 2025 vad han ser. Jag har enbart spelat under 2025 och loggade in hos er med BankID 2025-07-12 klockan 20:24 på kvällen. Izzteyy misstänker att denna ban är buggad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev bannad en gång för mild meta gaming och har pratat med er om detta, det var en situation som gick lite för fort i mitt huvud och jag är väl medveten om att jag gjorde de felet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte kunnat göra något annorlunda då denna ban inte ens tillhör mitt konto.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att denna ban inte tillhör mig så kan jag ju heller inte lära mig något av den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@philip320, kan du kika på denna ban och se ifall den är buggad eller inte. Identifiers stämmer inte överens (iaf license och hex). Ser ut som två helt olika konton, denna grabb ovan har bara spelat 2025 men bannen är placerad 2024 och han har spelat undertiden men från ingen stans aktiverades banlysningen idag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka