Nekad IceVikings1 | Ban överklagan [Rose]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? ! Ice#2437

Vem var det som bannade dig? rose

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming, skippar 12h regeln, hets ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel genom att då meta för att få hjälp när jag ligger död och 12h'ad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så helt enkelt så vart jag avrättad i en setup sedan dumpad i ett hav vilket var sen då jag ringde en kompis för att plocka upp min kropp och bära mig till sjukan för att sen kunna överleva detta scenariot och sen kunna undvika 12h. Vilket jag nu inser att det var väldigt fel av mig och inte borde göras.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är rimligt det som hände mig eftersom jag gjorde ett så ganska skevt regelbrott vilket jag ber om ursäkt för. Men en grej som jag tycker är lite fel att inkludera i min ban är att jag hetsade i ooc, Varför jag "hetsade" var för att när jag satt i support samtalet då när jag skulle få mitt straff så blev jag avbruten av personen som berättade att jag skippade 12h, helt enkelt så blev jag avbruten och sa till honom "käften" vilket då tolkades som hets. Det var ej meningen att uppröra utan jag mest var lite irriterad på personen som avbröt mig för att denna person inte bara avbröt men även rapporterade om detta. Jag vet att man är skyldig till det här men jag stör mig ändå på sånt överlag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Väldigt svårt att veta alla men det senaste var pågrund av att jag gjorde ett scenario ganska dåligt då jag uppfatade ett par regler fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ju helt enkelt bara kunna vänta ut min 12h och gå vidare. Men jag just då hade inte orken att inte kunna spela på min karaktär. Varför jag inte orkade var för att jag hade tidigare innan allt detta hamnat i ett bråk med en person nära till mig, helt enkelt var jag irriterad och trött sedan innan och sen kombinerat med en 12h så slutade med att jag bröt reglerna för att kunna spela mer på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att det är bättre att härda ut något än att bryta regler bara pga hur man känner sig i stunden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka