Nekad IceVikings1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? ! Ice#2437

Vem var det som bannade dig? empa

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo helt enkelt för att jag och de personerna lyckades hitta ett sätt att dupa till oss vapen vilket ledde till att vi alla blev bannade. Detta ångrar jag men jag skriver ändå denna ansökan i hoppa om att får en andra chans för att ändra det jag gjorde fel då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att en medlem i mitt gäng berättade i ooc hur man dupade till sig saker som vi sen skulle kunna använda för att då kunna bli extremt mycket mer kraftfulla. Någon vecka senare så vart jag taggad i discorden och bannad från discorden och från servern. Jag vill även bara säga att jag blev bannad från discorden för jag skickade en gif som jag tyckte var lite rolig som handlade om att man skulle göra dålig rp och att man bara skulle "shoot and loot" men jag antar att jag ändå skulle blivit perma bannad från discorden också för att jag dupade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo det var ju bara jag som gjorde fel då jag förstörde ep'n genom att istället skaffa vapen genom social rp och att tjäna pengar på det rätta sättet som man ska som kriminell. Det hela var bara tänkt som ett sätt för oss att slippa "grinden" man behövde göra för att få till sig vapen. Det är ju helt idiotiskt att tänka så inser jag nu då jag har fattat att man bidrar mer till servern om man tänker mer på att rp'a sig fram till att kunna skaffa vapen genom att skaffa tex kontakter och förhandla med de personer som äger drogställen osv. Jag var bara helt enkelt lat och en idiot för att jag dupade. Men gjort är gjort och jag kommer ju behöva ta straffet som jag förtjänar och åtminstånde ge en ursäkt till unive för mitt regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet faktist inte har ju vart bannad ett tag så det blir svårt att minnas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja helt enkelt bara rapportera in dupen och inte använda den för min egna vinning för att jag var en "vapenkåt" idiot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har ju bytt server och rp'at på den och lärt mig hur man rp'ar seriöst och så sa jag även till om dupen till en staff där som då tillslut fixade dupen. Om ni undrar hur man gör den så är det att man går in i någons inventory och tar saker där och så ska den personen som blir robbad ta spawnmenu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Vill gärna att 320 tar denna då han är högst uppsatt och kan ta det sista beslutet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka