Nekad IceVikings1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? ! Ice#2437

Vem var det som bannade dig? empa

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dupade till mig 1 miljon kontanter och en tec-9

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag dupade saker till mig för att jag var lat och inte pallade rp'a och tjäna pengar på rätt sätt. Sedan vart jag bannad några dagar senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde fel genom att då dupa till mig saker och inte säga till om det. Jag vill bara passa på att säga att jag tycker jag borde få en andra chans då jag inte ens dupade till mig mycket och har nu varit bannad i 1 månad och 1 vecka ungefär. Det finns folk som dupade extremt mycket mer än mig och ändå blivit unbannade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ju vart bannade ett tag så jag vet inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte dupa och isället för att vara tyst om det så skulle jag sagt till 320 hur man gör buggen så han kan patcha den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har varit unbannad i 1 månad+ nu och även så har jag ansökt 2 gånger innan om unban. Jag vet att jag inte ska använda buggar för min fördel och även ej förstöra för servern genom att göra sånt. Nu kanske nån staff kommer neka min ansökan för att ni inte vill ha dupers på servern, men jag ansöker ju om unban för att kunna starta om på nytt och göra om och sedan rätt för mig. Om jag hade viljat dupa igen så hade jag bara stuckit till någon skit server med samma scripts som unive och dupat till mig saker tills jag är bannad. Men nu sitter jag ju här och vill komma tillbaka till unive för att rp'a på servern. Jag kommer inte sumpa min chans genom att dupa igen om jag nu kommer tillbaka för då hade ja ju bara lika gärna gå in på andra servrar. Jag ber er att bara låta mig komma tillbaka så jag kan lira på unive igen, jag har lärt mig av det jag gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ni kan kolla mina tidigare överklagan om ni vill ha mer fördjupade förklaringar på hur allt gick till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka