Accepterad IceVikings | Medlem ansökning [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IceVikings

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? ! Ice#2437

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2022

Berätta om din karaktär. Han heter John Falk han är 22 år gammal, John är väldigt känslokall han brukar inte ha så mycket medkänsla. John har varit kriminell under
större delen av sitt liv. Som barn ville John bli mekaniker men de kriminella vägarna lockade han, han hamnade tillslut med fel kompisgrupp och han gled in
i de kriminella livet. John gick ut 9an med godkänt i de flesta ämnena men vissa hade han inte godkänt i.
I bland ångar sig John vilken väg han tog i livet, men med några shots i kaggen och lite droger så glömmer han de.
John blev miljonär som tidig tjugiåring, då han sålde kokain i stora mängder runt om i sverige.
John har 1 nära kompis Johan Kronsson. Dem två är väldigt tajta och de har tagit sig igenom de mesta de var vid ett tillfälle med i samma "gäng" "Red devils" efter
ett tag blev Johan kickad och även skjuten lindrigt i benet och dem två tog revange mot gänget.
I övrigt är John än ganska snäll person. Han har alla sortes körkort då han är väldigt intresserad av fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har tidigare varit medlem där jag erbjöd hög rp nivå, där de var roligt för båda parter.
Dessutom är jag ute efter rp inte vapen/pengar som alla andra e ute efter. Jag kommer bidra med hög nivå utav rp.
Jag kommer dessutom vara helt lojal mot servern jag kommer alltid stå vid dens sida oavsett vad som händer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och bra rp. Den karaktären jag rollspelar som är väldigt unik inte som alla andras, den där sterotypen som skriker "h#runge" till allt och alla utan jag kommer alltid göra de roligt för båda och inte bara försöka vinna varenda scenario och vara helt vapenkåt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska främst göra de roligt för de andra som e med i scenariot inte sitta o bara göra de roligt för dg själv för oftas så blir de roligast ifall man gör de roligt åt varandra asså att man försöker göra de roligt för motsatta partern.

Hur hittade du Unive? En polare visade servern till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka