Nekad ICEKIID | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ninoo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199066643221/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nino

Vad är ditt discord namn? Nino#2000

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 år. Han blev adopterad när han var 1 år från Palestina. När han växte upp var det svårt för han tänkte ofta på sina riktiga föreldrar. satt han var ledsen ofta men sen fick han ett interesse att köra bil och då började han smyg ta sina föreldrars bil varje natt sen nu vill han hitta en bra stad och bli taxixhaför. han är också ganska olaglig av sig.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tycker det är en bra server och har spelet på den längesen men då hade jag ett annat setamkonto

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker det blir en mer serös rp

Hur många timmar har du på FiveM? På det här kontot har jag runt 192 men ungefär 400 på ett annat.

Hur hittade du Multistaden? För längesen på en hemsida som heter trackyserver. det var förra vinterm btw.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blivit bannad men blivit unbannad ganska snabbt då.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar oftast på en server som heter Snöstaden Roleplay. Den har liknande scripts som er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka