Accepterad Ice_Wallow_come | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mankan

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199264469284

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? SalamAlekum#8427

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Albert Hilflen växte upp i stadsdelen Rosengård i Malmö. Hans far Robert är bosniak och modern Jurka Gravić kroat. Efter föräldrarnas skilsmässa när Albert var liten bodde han först hos sin mor i Rosengård men flyttade senare till sin far. Han växte upp under enkla förhållanden och har bland annat berättat om avsaknaden av lagad mat hemma hos fadern och bråk inom familjen.
På grusplanen vid Cronmans väg började Albert bli intreserad i bilar. Han fick sin första bil när han var 17 år av sin mor och började street racea 1988. Sedan dess har alltid velat jobba i en verkstad. Albert kom även att börja gilla motorcyklar med pimade avgasrör samt hjul och sitsar, innan han 1994 flyttade till Malmö där han tränade även taekwondo i 21-23-årsåldern i Malmöklubben Enighet som år 2001 tilldelade honom svart hedersbälte. Efter att ha gått ut universitetet och gått merparten av lagskolan på Borgarskolan avbröt Albert studierna för att enbart satsa på att jobba i en verkstad och mecka med bilar. Nu har precis flyttat till stor staden för att få denna dröm att bli sann.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har varit medlem innan på Unive men också för att jag har lärt mig mycket om rp sen jag började spela på unive för ungefär ett år sedan. Jag kommer försöka få till så roliga senarior som möjligt och få de så realistiska som man kan så att alla får en trevlig tid på serven som man aldrig kommer glömma. Jag kommer även bidra med att förhoppnings vis få ett jobb på meckonomen eller autoexperten där jag kommer hjälpa alla med sina problem på bilen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och trevsam samt realistiska senarioun där jag försöker få alla att komma ut med ett skratt, alla får då ett minne de inte kommer att glömma på Unive och kommer där med att komma tillbaka på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inprinsip försöka göra så att det blir så bra och realistiskt för den man rpar med i t.ex en bilcrash. Man ska tänka att motpartnern ska få vinst alltså roligt mm.

Hur hittade du Unive? Blev informerad om Unive från en polare och såg lite från tiktok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka