Accepterad Ice_Wallow_come | Ban överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mankan

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199264469284/

Ditt Hex-ID: 11000014dbc9124

Vad är din discord tagg? SalamAlekum#8427

Vem var det som bannade dig? Tarzan

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: hlpzqb Anledning: suntförnuft, vdm Går ut om: 4 dagar 5 timmar 52 minuter Placerad av: Tarzan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det kan bero på att jag var en av de som satt i bilen som körde på någon stackare. Detta berode dock på dsync efterspm på min skärm så körde vi helt normalt tills att en av mina polare började gasta för att vi tydligen hade kört på någon stackare på vägen. Så min andra fortsatte ju bara att köra eftersom att på hans skärm så hände inget tills att vi förstod att det kunde ha berott på dsync

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare skulle ta oss till sandy shores för att träffa en annan polare. Allting gick bra på resan tills att vi kom till motorvägen då vi gasade på ganska mycket bilket var ett dåligt beslut som inte kommer att ske igen eftersom att då började det laga som bara attan så vi kunde kanppt se vad som hände tills att då vi tydligen hade kört på någon stackare vid avfarten. Förmodligen så dog han vilket var anledningen till att vi alla blev banade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban eftersom att vi hade kört på en oskyldig man helt utan anledning vilket räknas som vdm vilket självklart är ett brott mot reglerna på serven.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte men de flesta var när jag var ny på serven, som att typ nämna dc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi kunde ha saktat in vilket skulle leda att bilen inte laga och att vi förmodligen inte hade kört på den oskyldiga mannen så det var ett väldigt stort misstag av oss och det kommer inte att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer ifrån nu att inte köra snabbt (Alltså onödigt snabbt) eftersom det kan göra att bilen lagar och det kan leda till dsync, sen om vi hade sett av körde på någon skulle vi kunnat ta honom till sjukhuset där han kan få vord för sina skador som vi orsaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka