Accepterad Ice_Wallow_come | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mankan

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198871580539/

Ditt Hex-ID: 110000136518f7b

Vad är din discord tagg? grobben

Vem var det som bannade dig? LRK_T0uch

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde i en civil polis bil som var exakt lika dan som min egna bil, men från modsens perspektiv så trodde väll dem att jag bara hade snott bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på ica och handlade lotter när jag hade handlat lotter så gick jag ut ur affären och skulle ta min bil men när jag skulle ta bilen så var den stulen och det stod en annan bil utanför (den var lika dan som min bil, men var egentligen en civil polis) också som inte var låst jag tog den och åkte iväg med den sen bara chillade jag runt på vägarna. Efter ett tag drog jag till ica igen och köpte lotter. När jag hade öppnat dem så satte jag mig i bilen igen och då blev jag bannad, för att jag hade kört en civil polis fast utan medvete.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för att jag gjorde ett regelbrott och tog en tjänste bil, även fast jag inte visste att det var en tjänste bil.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte spelat på länge med de flesta var när jag var ny på servern och va typ att nämna dc och annat occ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta mig fram till forts istället för att ta någons tjänste bil eller så hade jag kunna fråga min kompis om skjuts.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag att verkligen leva upp till att det är mitt riktiga liv och inte sno bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Tänk på detta framöver att du inte ska begå samma misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka