Accepterad Ice_Cream_Giant | Ban överklagan (Quirkz303)

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 2438
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 2438

Gäst
Användarnamn: Ice_Cream_Giant

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954977793/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ILikeTurtles

Vad är din discord tagg? HENNING360#0914

Vem var det som bannade dig? Apelsinen tror jag, vet inte riktigt satt i support och sedan så sa typ 4 stycken staff att jag skulle få ban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade fått en varning för att jag hade försökt råna en person vid klädesbutiken nära polisstationen och då så hade det blivit ett support ärende och då fick jag varning. Efter det så råkade det hända igen fast inte på samma ställe.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle råna en person och så var vi vid trottoaren bakom lilla banken mot bilfirma hållet och då så var jag så stressad och hann inte att tänka så jag drog upp pistol och hotade honom och bad honom att hoppa in i bilen sedan så blev det ärende för att personen vi hade rånat hade gått ooc och vi hade gjort fel då också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban det var jag som var dum och inte tänkte mig för utan min hjärna bara tog en snabb väg ut men ibland så är den vägen inte den bästa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit ut 20mille från en chefs kassa och jag har lärt mig att inte göra det igen. Jag har blivit avstängd i 24 timmar för glitchar och det blev lite konstigt där imed att jag inte hörde guden så den räknas inte helt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra var att jag hade kunnat ta och lugnat ner mig och tänkt efter ordentligt hur jag skulle göra innan jag utförde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid tänka sig för och sedan ifall man får en varning så ska man ligga lågt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka