Ice_Cream_Giant | Ansökan till Support [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 2438
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 2438

Gäst
Användarnamn: Ice_Cream_Giant

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? HENNING360#0914

Ange ditt födelsedatum 10 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar:

Måndag: 16-18 eller 19
Tisdagar: 16-18 eller 19
Onsdagar: 16-18 eller 19
Torsdagar: 16-18 eller 19
Fredagar: 15-23

Helger:

Lördagar: 10-23
Söndagar: 10-20

Jag kommer att kunna spela på dem tiderna och ibland så kan det variera beroende på läxor och annat men jag kommer att vara kontakt bar via discord mellan 06-22 på vardagar och 09-01 på helgerna.

Berätta om dig själv Jag heter då Benjamin jag hittade RP genom att min kompis visade mig en engelsk server och jag gillade den så vi började spela där men sedan så ville jag hitta en ny server och då så hittade jag Multistaden som jag till en början inte trodde att jag skulle spela så länge på men nu så har jag spelat på multistaden i ca 500 timmar. Det jag brukar göra på fritiden är att jag brukar antingen plugga till prov eller göra läxor och sedan efter det så brukar jag bara sitta och spela med kompisarna. Jag tycker om bilar och där av så tror jag att jag har fastnat för multistaden imed hur många bilar den här servern har.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff så kommer jag att sitta i support och ta dem ärenden för att jag vet hur jobbigt det är att bara sitta och vänta och vänta innan man blir indragen så jag kommer att sitta där och ta emot så mycket personer som möjligt. Jag kommer också att ändra min status på discord till den gröna pluppen där nere vid namnet så att jag kan svara på PM så snabbt som möjligt jag skulle också ha uppe forumet så att jag kan ge respons till folk som har skickat in t.ex ban överklagan eller annat. Ifall vi t.ex har ett scenario och dem alla har hoppat support så kommer jag såklart fråga efter bevis och sådant sedan så kommer jag att döma ut ifrån det. Jag kommer inte att vara på någons sida även ifall det är minna kompisar som sitter i support eller värsta fiende för att jag kommer ihåg en gång då jag satt i support och så var det en staff som frågade vilket gäng jag var med i och sa jag att jag var med i La Famillia och då hörde man att han behandlade mig som en annan person och det tycker jag är respekt löst och ifall jag blir support så kommer jag inte att dömma någon utifrån vart dem kommer, hur dem ser ut eller ifall dem har ett specifikt jobb utan jag kommer gå in neutralt där. Ifall någon ber mig att kolla på dens banöverklagan så kommer jag då att varna den personen att det får man inte och sedan så kommer jag att neka den överklagan. Ifall jag kommer i ett support ärende så kommer jag inte att sitta och skrika på alla för att det vinner man inget på utan att jag kommer att lösa det genom att prata ut och ta det lugnt så när man kommer ut där ifrån så ska alla känna sig nöjda.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden i 500 timmar och jag började i Maj och sedan bara spelat på sedan dess.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det som får mig att vilja bli support är olika saker t.ex ibland när man skriver report så kommer ingen staff så jag förstår att dem har mycket att göra så att jag vill bli support så att jag kan underlätta deras arbete så att det inte är lika mycket vikt på deras axlar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer att hitta folk som inte följer reglerna utan dem bara t.ex lallar ear repar eller annat och då så kommer jag att banna dem och på så sätt leda til bättre RP. Jag kommer också som sagt att svara i PM så snabbt som möjligt så då kommer förhoppningsvis personer känna sig tryggare eller hur man ska säga för att dem vet att det finns någon att vända sig till ifall någonting händer. Jag själv kommer att försöka göra så mycket staff arbete som det går men också RP:a men ibland så kanske man inte hinner RP:a och då är det bara som det är.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit servervakt här på Multistaden ett tag nu och vet basic commands och hur man ska döma ifall det är t.ex fail rp eller powergaming. Så att jag är inte helt ny till det hela utan jag kan hur man ska döma och agera.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet servervakts kommandon och sedan hme menyon så jag kan dem klassiska, sedan ban kommandsen är jag lite mer ny till för att det är något konstigt sql men jag är öppen för att lära mig nya kommandon och ifall jag då blir support så kommer jag att skriva ner kommandsen i ett dokument som jag gjorde när jag var servervakt så att det blir ordning och reda och att jag då lättare kan lära mig dem. Och troligtvis så kommer det inte ta super lång tid innan jag kan dem.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle vilja säga att jag har lätt att lära mig nya saker och att anpassa mig ifall det kommer en ny regel t.ex så kommer jag att trägla in den i huvudet tills jag kan den utantill och på så sätt så kan jag följa den. Det samma med ett nytt kommand t.ex eller någonting.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på denna servern just nu iallafall fast ifall jag blir staff så kommer jag bara spela på denna.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej alltså jag skulle nog vilja säga att jag är nöjd med den här :) .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka