Accepterad Ice1 | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? ! Ice#2437

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Han heter john Falk Jr. Son till den grovt kriminella John Falk (min gamla karaktär btw). Han är just nu arbetslös och spenderar sin tid att tigga för pengar och råna gamla tanter på bulle och fikabröd men han har insett att det inte håller att göra så simpla brott och tänker istället på att börja den kriminella karriären för att tjäna pengar och kunna få mat på bordet. Han är rätt så ny i staden då han behövde flytta ur sin gamla stad för han inte kunde hitta några jobb eller andra möjligheter att kunna tjäna en månadslön. Han växte upp i ett svårt klimat eftersom hans farsa lämande honom når han var liten och hans mamma dog när han var 15 vilket ledde till att han blev hemlös vilket han då fortfarande är. Han vill helst jobba som mekaniker då han är intresserad av bilar och att jobba med dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med seriös rp som är roligt för alla parter. Kommer nog satsa på rp'a som laglig till en början men köpa krim senare. Tex om det kommer en grabb till mig på torget som säger att han ska skjuta mig så kommer jag istället för att börja skjuta direkt hade jag nog försökt ta mig därifrån så jag undviker situationen snarare än att jag skulle skjuta han direkt. Jag kommer hålla mig till reglerna så att inte man pajjar scenariot direkt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara möjdligt för att båda ska vinna scenariot och att det ska vara kul för alla parter så att man inte bara powergamear och tänker på pengarna och vinsten hela tiden under scenarot.

Hur hittade du Unive? Jo jag spelade det först runt januari 2022 och jag hittade servern för att jag ville testa fivem med en kompis som hade börjat spela lite innan mig som rekommenderade att köra på unive för att han spelade där.

Godkänd efter intervju, Välkommen till unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka