Nekad Ice1 | Ban Överklagan (waguchampagnemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? ! Ice#2437

Vem var det som bannade dig? waguchampagnemode

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo det var så att jag nyss hade spawnat in på piren och skulle gå och hämta ut en bil men så hade jag en mask på mig som jag glömde ta bort innan jag drog ner till piren för hämta min bil och så vart jag bannad utan förvarning för att jag glömde av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag spawnade in på piren och så gick jag till bil stället för att hämta ut en bil men det fanns ingen där så jag gick en bit bort till motorvägen för att ringa dit en bil och så vart jag bannad direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag fattar ju att jag blev bannad då för att jag hade mask på mig på piren men jag tycker det är lite extremt att ge mig 3 dagar för det, jag glömde ju att ta av mig masken innan jag gick ner till piren men ändå så fick jag ingen påminnelse i ooc chatten att jag skulle ta av masken. Jag tycker man borde påminna folk om det istället för att banna folk i 3 dagar direkt men iallafall så tycker jag att det var mitt fel men att ni bemötte det på fel sätt genom att banna direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte svårt att komma ihåg sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja helt enkelt bara försökt mer att komma ihåg sånna saker som att ta bort olämpliga klädes saker när man är på offentliga platser så att man inte blir bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja nu kommer jag nog garanterat att komma ihåg att ta av mig masker och andra saker man ej borde bära på piren i framtiden eftersom jag blev bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka