Nekad Ice1 | Ban Överklagan (waguchampagnemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? ! Ice#2437

Vem var det som bannade dig? waguchampagnemode

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang runt på piren med mask och glömde ta av den när jag precis hade spawnat in

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nä jag spawnade in på piren skulle gå in och rp'a lite och så spawnade jag piren och sedan sprang till garaget och sedan försökte ringa en bil men så vart jag bannad direkt utan att jag ens fått en påminnelse i ooc chatten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag inte gjorde detta medvetet alls och jag gjorde ett mänskligt fel och glömde av mig när jag precis hade spawnat in. Liksom det han inte ens gå 1 minut från att jag spawnade in till jag fick en ban och så fick jag ju dessutom ingen påminnelse i ooc chatten vilket jag tycker ni borde gett först så man inte glömmer av sig och man slipper bli bannad för sånt här trams.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg så bra faktist venne vad jag vart bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja antagligen att jag måste la komma ihåg att ta av mig masken när jag spawnar in så att jag inte blir bannad då för att jag begick ett misstag och glömde av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ni ser jätte strikt på sånt och att jag måste skärpa mig med att komma ihåg saker för att kunna göra det så bra för alla och att jag inte får ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka