Nekad Ice1 | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1.ice.

Vem var det som bannade dig? Forsgren

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag blev tvär lack pga en missclick i ett butiksrån som gjorde så jag döda en gisslan och polisen stormade även fast jag försökte höra av mig ooc att vi skulle ressa han o ej rp'a på det då det pajjade scenariot. och så blev jag sur som fan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som jag skrev i rutan över så hände ju allt detta över en missclick och att polisen rp'ade på det även fast man it skulle enligt mig och så satt poliserna o skrev ingen ooc för att de vägrade göra om för de ville ha sin vinst😔😔

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel. Jag borde lära mig o inte bli så arg över spel eftersom det finns saker i livet som spelar mer roll än om man vinner eller förlorar liksom. Men jag skulle ändå uppskatta en unban väldigt mycket för jag anser att jag redan har fått stå mitt kast genom att va bannad över hela helgen. Jag skulle ljuga om jag sa att jag it brydde mig om bannen för jag har legit inget annat o spela och vill verkligen komma tillbaka nu när jag ändå har straffats över helgen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej frf jag orkar inte sitta o gräva i gamla överklagningar o grejer bara för att få fram det negativa om mig. Jag tycker att man ska titta framåt och fokusera på det som man kan göra bra nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är ju jätte simpelt att undvika detta. 1. Jag kunde skitit i att skriva negativa saker o bara surat för mig själv när jag låg död ig. 2. Jag kunde väl bara sluta bry mig över ett spel så mycket och fokuser på att de ska va kul o att inte ha en sån skapligt stor vinnarlust. Så helt enkelt så borde jag bara suttit o hållit flabben medans jag var sur så hade ingen blivit sårad och jag hade inte vart bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som fan, har ju varit bannad över helgen utan att ha ngt o spela vilket suger. Så jag skulle säga att jag lärt mig o inte ta spel på så himla mycket allvar och istället fokusera på att ha kul istället. Sen har jag ju fattat att om man nu blir jätte sur ska man bara inte yttra sig om det helt enkelt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Asså jag ber dig o unbanna mig har suttit o bara kollat på youtube hela dagarna hemma har haft skit tråkigt. unbanna mig snälla jag har lärt mig av det som satan🫵🙏🙏

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka