Nekad Ice1 | Ban Överklagan [ Gaywi.G T R ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? ! Ice#2437

Vem var det som bannade dig? nån gay wing gtr eller vad han hette.

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med om en bil krasch in game och tog för lång tid på mig att skriva /sme medvetslös.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde våran bil och så sprack ena däcket och vi slira av vägen och så kraschade vi och trillade ner för en bro med bilen och så tog jag mer än 30 sek på mig att skriva /sme medvetslös och rp'a som om jag tappade mitt medvetande och så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Han gjorde fel. Jag var ju förfan påväg att skriva /sme medvetslös och att rp'a på det. Jag är inte säker men jag tror att vissa människor blir medvetslösa i vil krascher och att jag inte hinner skriva ut det på en halv sekund borde inte jag bli bannad för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste bannen var för rdm men jag gjorde it ens fel där och den var felaktig och jag fick unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja ganske då skriva /sme lite snabbare antar jag eftersom att han då tycker att man måste skriva /sme direkt. Och dessutom så var det inte jag som körde så det ändå jag kan ha gjort fel på var att jag inte skrev /sme men jag var ju förfan påväg att göra det men jag vet inte jag kanske borde lära mig skriva snabbare då. Man hinner ju inte ens se på klippet att vi skrev ut /sme innan han antagligen bannade mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har it gjort fel bara att han tycker jag är för seg att skriva /sme medvetlös eller något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka