Nekad Ice1 | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1.ice.

Vem var det som bannade dig? forsgren

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev arg och hetsade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag och en polare skulle göra ett butiks rån och så gick allt bra tills vi skulle visa gisslorna för polisen och så skulle jag skriva en report för jag behövde hjälp från staffs med en grej och så råkade jag döda gisslan när jag höll han i /th för att jag skrev H i reporten och så stormade polisen och dödade mig även fast vi hade en till gissla och så skrev jag miss och bad dem ressa för o göra om scenariot men så vägrade poliserna och så blev jag sur och skrev CP och idiot till dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktigt, Helt mitt fel att jag hetsade och jag vet att det var både onödigt och dumt också eftersom det kan såra folk om man säger sådant.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte har bara 1 tidigare ban de senaste 3 månaderna så jag kommer inte ihåg riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade väl kunnat skippa hetsa och bara inte ta ut min ilska på andra människor. Sen så kunde jag väl inte blivit så arg över ett spel helt enkelt. Osen så var det bar onödigt av mig att hetsa över ett sånt litet problem och att jag blev arg i första början var bara dåligt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag borde lära mig att inte bli sur över ett spel och sen att jag inte borde ta ut min ilska på folk som egentligen inte har gjort något mer än att vara med i scenariot. Helt enkelt så var det bara fel av mig att bli sur och hetsa mot folk bara för att jag själv tabbade mig men jag ber om ursäkt om jag gjort någon illa med att hetsa mot dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka