Accepterad Ice1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1.ice.

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 3804-wise-tree.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffdiss, Jag skrev till forsgren i chatten under ett krim möte och sa "Är det kul o neka alla mina överklagningar efter 5 sekunder av att du öppnat dem" och så märkte philip320 vad jag skrev och blev arg och bannade mig ur krim dc och vanliga dcn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag skrev till forsgren "är det kul o neja alla mina överklagningar efter 5 sec av att du öppnat dem" under ett krim möte och så bannade 320 mig från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det beror ju på hur man ser på det, Jag tycker inte det var staffdiss av mig för att jag var bara sur och ställde han emot väggen o konfronterade honom om varför jag bara blev nekad. Jag var helt enkelt missnöjd med att han nekade alla mina banöverklagningar utan någon motivation vilket irriterade mig. Sen kanske philip ser annorlunda på detta och jag fattar ju vrf han bannade och han var ju arg sen innan för det var lite hetsig stämmning under krim mötet och så blev han arg på mig för jag skrev detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja bannen innan detta var ju för hets i ooc då ett scenario förstördes av en missclick och så stormade polisen även fast vi hade ytterligare en gisslan till och så blev jag arg i ooc för att de var dåligt utfört av dem och att vi skulle inte rp'at på missen och istället skulle vi ressa han och göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde väl helt ärligt bara skippat o hålla på i chatten så skulle jag inte triggat en massa folk o så hade jag inte varit bannad heller. Kunde väl bara vänta ut bannen o va nöjd men nu så är man ju bannad o skriver denna överklagan😔

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är dumt o hålla på mot staffs i ooc och folk överlag för det bidrar inte med något och är bara önodigt att lägga kommentarer och att vara passiv-aggresiv hela tiden mot staffs. Det var helt enkelt jätte onödigt att lägga denna kommentar för jag kommer tappa min krimroll som jag hållit i över 4 månader osen kommer jag inte kunna spela på ett tag antar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, Philip bannade mig manuelt så jag fick ingen notis av mee6 botten om att jag var bannad så därför finns det ingen bild.

Ser jag sånt här beteende framöver så då är det kört för dig här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka