Nekad Ice1 | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad heter du på discord? ! Ice#2437

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja jag köra runt 3 timmar om dagen skulle jag säga för att jag är en stolt unive njutare och har hyffsat mycket fritid och har tid att spela om jag då inte är med tex kompisar men jag brukar ändå spela ganska mycket om dagarna. På helger är jag ju ledig så då kan jag spela typ hur mycket jag vill men kanske runt 5 timmar eller mer beroende på vad jag gör den dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag spelade först runt januari 2022 men har kommit och gått lite från servern men just nu så blev jag medlem senast 27 mars 2023 men som sagt så har jag varit på servern ett tag innan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 16, Vill pointera att ett par av mina bans är felaktiga skulle säga att 3 av dem är det och jag har även överklagat dessa.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en helper fast med mindre perms. En servervakt ska hålla koll på rp nivån osv och lasta av mycket av arbetet från ma, helpers och staffs och göra så mindre arbete krävs av staffsens så de kan fokusera på större saker. Jag skulle även säga att servervakterna ska inspirera och vara lite förebilder för spelarna till servern genom att visa god rp och att säga till/kicka/svbanna folk för att ge dem en läxa och tips på hur de ska göra nästa gång.

Varför vill du bli servervakt på servern? Det hela startade med att jag varit bannad på servern för duping och var bannad i runt 2-3 månader för det. Under den tiden fick jag tid att tänka på hur jag ska vara på unive och även hur jag skulle vara på de andra servrarna jag spelade på under den tiden. Det fick mig att inse att jag begick ett grovt misstag och gjorde väldigt mycket fel under min tid på unive och så bestämde jag mig för att ändra mig för det bättre och att istället för att förstöra för servern som jag gjorde så skulle jag bidra istället och bidra till servern genom att bli sv och kanske MA i framtiden så jag kunde göra om och göra rätt när jag började spela igen och "fixa" den skadan jag gjorde mot servern och förbättra mig och Unive! Vill också säga att jag har varit SV en gång tidigare och vet hur man ska bete sig när man bär det ansvaret. Nu kanske du som läser detta undrar varför jag blev av med rollen, Jo det var helt enkelt för att jag fick en 1 dagars ban för att jag glömde rp'a på att laga med rep kit för att jag är lite halv glömsk av mig ibland men jag anser att det inte är så relevant att anse det som en anledning att neka mig. Den gånger jag var SV så skulle jag gärna vilja påpeka att jag inte abusat min roll så länge jag vet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo det kan ju förekomma på flera sätt genom att tex ressa sig själv i ett skottscenario så man kan vinna scenariot eller att man tex använder /toggleid i en stormning för att få en slags "wallhacks" som man kan fuska med och göra så man vinner scenariot eller att man tex kickar/bannar folk för att man ej gillar dem tex. Jag vill även hänvisa till Unives SV video vilket även ger ett bra exempel på olika typer av abuse som man kan göra (tog ett exempel därifrån för jag tycker hans video var väldigt bra att förklara SV rollen och ansvaret med det).

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka