Nekad Ice1 | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad heter du på discord? ! Ice#2437

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela unive mellan 4-6 timmar om dagen men om jag har skola så kanske mellan 4 timmar om dagen men jag försöker vara så aktiv som möjligt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Asså spelade först runt januari februarui 2022 men jag sluta spela ett tag och så har jag vart permanent bannad så jag har la kommit och gått.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte bifoga bil då ansökan inte har någon knapp för det men jag har vart bannad runt 14 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Asså servervaktens roll är gjord för att underlätta staffsens arbete och att lasta av staffsen så mycket som möjligt. De ska inte leta efter problem utan bara ta åtgärder på problem som kommer till dem. Tänk dig lite som en undercover polis, de går inte runt och aktivt letar upp problem hos allt och alla utan de väntar tills de ser något problem som har kommit till dem. Så servervakten ska helt enkelt ge ut mindre åtgärder till folk som ksk lallar eller gör något annat regelbrott, sedan ska de föra vidare detta till en SV ansvarig som kanske förlänger bannen eller tar större åtgärder senare om de skulle behöva. Så servervakterna ska helt enkelt föra vidare problem de hittar till staffsen och SV'n ska bara ta hand om de tillfälligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo det hela började med att jag vart bannad för duping och fick aldrig komma tillbaka men så hade jag överklagat det och så känner jag just nu att jag måste bidra med något till servern eftersom jag har varit en del utav den där duping incidenten som förstörde enormt för servern ekonomi. Jag vill helt enkelt börja enkelt och bidra med något till servern genom att vara SV till en start och senare kanske gå vidare till att bli MA men just nu så nöjer jag mig som SV. Jag har ju varit SV tidigare så jag vet ju hur det var att vara som sv och vilka uppgifter man hade osv och jag vill gärna bli det igen då.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina perms för att få en fördel i ett scenario som att använda tex /toggleid under ett skottscenariot eller att tex revva om man dör mitt i en skottfight. Eller att man typ bannar folk för man ej gillar dem. Kort och gott så är det när man använder sina perms för sin egenfördel och på fel sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka