Nekad ICE TEE | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICE TEE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? MAXIMILIAN

Vad är ditt discord namn? MAXIMILIAN#0039

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. mitt namn är lukas Nilsson och är 23 år gammal och kommer från Ryssland och jag har två intressen ett av dem är att jag gillar att spela tennis och gymma jag har en mamma pappa och en lille bror. lukas har haft det bra i sitt liv men för 5 år sedan så åkte hela hans familj på en kryssning förutom lukas för han ville inte åka med men en dag på kryssningen hade gåt och allt var härligt alla gick och sov på båten när de vaknade igen så var det oväder och ovädret kom närmare och närmare tills det var vid båten och båten välte och alla som var på dog lukas såg det här på tv och sen dess har lukas aldrig varit ute till havs igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jobba inom polisen och kunna stoppa alla lallare på servern. och jag kan bidra med aktiviteten och jag vill förbättra mitt rollspelande på Unive och skaffa vänner. Jag kommer även att ha ett socialt rollspelande att liksom kunna bidra till massa saker..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan förlora i ett scenario utan att bli arg och om jag dör i ett scenario så kan jag inte säga saker som hände innan jag dog.

Hur hittade du Unive? JAG HITTA UNIVE GENOM MIN KOMPIS SOM REKOMENDERADE SERVEN TILL MIG OCH SEN DESS HAR JAG VERKLIGEN FASTNAT I ROLLSPELANDET

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka