Nekad ICE TEE | Medlem ansökning [Melvin3113]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICE TEE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199277022459/

Vad är ditt namn i verkligheten? MAXIMILIAN

Vad är ditt discord namn? MAXIMILIAN

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Berätta om din karaktär. MIN KARAKTÄR HETER JOHAN LARSSON OCH HAN ÄR 19 ÅR GAMMAL OCH HAR HAFT EN BRA UPPVÄXT MED MÅNGA NÄRA OCH KÄRA NÄR JOHAN GICK I SKOLAN FICK HAN DÅLIGA BETYG PÅ GRUND AV ATT HAN VAR UTE MED VÄNNER OCH GJORDE ANNAT ISTÄLLET FÖR ATT PLUGGA OCH BYGGA UPP SIN FRAMTID.EN GÅNG NÄR JOHAN VAR UTE OCH HÄNGDE MED VÄNNER SÅ SMÖG DEM IN PÅ EN BYGGARBETSPLATS OCH DÅ SKADADES JOHAN SIN HÖRSEL AV DE HÖGLJUDA MASKINERNA JOHAN FICK BÖRJA ANVÄNDA HÖR APPARAT EFTER INCIDENTEN

Varför ska just du bli Medlem på Unive? DÄRFÖR JAG KOMMER BIDRA MED ETT BRA JOBB RP DÄR JAG KOMMER GÖRA SOCIALA SCENARION MED ALLA SOM ÄR MED I SCENARION. JAG KOMMER HÖJA JOBB RP OCH JAG KOMMER FRAMFÖRALLT HA ROLIGT. JAG KOMMER TA MITT ROLLSPELANDE SÅ SERIÖST SOM MÖJLIGT SÅ JAG KAN UTVERDERA SERVERN.

Vad kan du bidra med till serverns RP? TA MITT ROLLSPELANDE SÅ SERIÖST SOM MÖJLIGT OCH UTVERDERA SERVERN.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ATT JAG KAN FÖRLORA ETT SCENARIO UTAN ATT BLI ARG

Hur hittade du Unive? JAG HITTA UNIVE GENOM MIN KOMPIS SOM REKOMENDERADE SERVEN TILL MIG OCH SEN DESS HAR JAG VERKLIGEN FASTNAT I ROLLSPELANDET

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka